Werkomgeving & services

Facilitaire dienstverlening en -services

Gebruikers stellen steeds hogere eisen aan de werkomgeving en service. Dit wordt mede beinvloed door services in ons dagelijkse leven met een hoge mate van gemak, snelheid en ruimte voor individuele voorkeuren. Denk hierbij aan online bestel en -bezorgservices. Deze ervaringen nemen we mee en bepalen onze verwachting van dienstverlening, waaronder facilitaire dienstverlening en -services. 

Inzicht in gebruikersgroepen

De kwaliteit van services en dienstverlening is gericht op de perceptie en ervaring van de gebruiker/klant. Door inzicht te krijgen in gebruikersgroepen en diens verwachtingen en ervaringen kan een aantrekkelijk en inspirerend serviceconcept ontwikkeld worden.

van essentiele basisiservices tot op maat dienstverleningsconcepten

Van essentiele basisservices als schoonmaak, beveiliging en onderhoud tot unieke en creatieve services die gericht zijn op vitaliteit, gezondheid, hospitality of gemak. Het meten en analyseren van klantbeleving is een manier om het niveau continu te waarborgen en -verbeteren en om de waarde van elke klantrelatie te vergroten. 

Wat uw vraag ook is, onze drijfveer is een service- of dienstverleningsconcept passend bij uw organisatie. Of het nou gaat om afzonderlijke diensten als schoonmaak, catering, beveiliging, ontvangst, of vanuit een integrale kijk op hoe deze diensten elkaar versterken. Wij ondersteunen u graag vanuit een overkoepelende visie op services en zetten onze brede ervaring in om met u te komen tot een sprekend serviceconcept dat past bij u en uw organisatie.   

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer.

Akkoord