Hospitality advies

U wilt wat met gastvrijheid. Maar wat? En hoe? Hospitality of gastvrijheid is voor veel van onze opdrachtgevers een groot thema gebleken. Het is een verandering van het DNA van een organisatie en de bedrijfscultuur. Iedereen, van de directie tot werknemers, ondergaat die verandering. VFM heeft veel ervaring met hospitality advies voor uiteenlopende organisaties.  

Organisaties die zich werkelijk onderscheiden, verwelkomen allereerst hun eigen medewerkers. Dit leidt tot meer betrokkenheid en trots. Deze medewerkers blijken effectiever en klantgerichter. En omdat zij elke dag de belofte naar de klant waar moeten maken, is ook het interne hostmanship van groot belang. Dit klinkt eenvoudig maar schijn bedriegt omdat het vanzelfsprekend lijkt maar niet vanzelfsprekend is. Wij geven organisaties hospitality advies en in het definieren van de leidende principes: het kompas om te komen tot het gewenste niveau van gastvrijheid. De basis voor deze principes worden gevormd door uw kernwaarden en ervaringen. Is hospitality ook in uw organisatie een groot thema? Lees hier meer over onze hospitalityscan. 

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer.
Akkoord