Ontvangst | Advies receptiediensten

Voor uw onderneming is het belangrijk dat iedere gast/bewoner/client zich welkom voelt. Ieder bedrijf heeft een eigen cultuur. En de ontvangst is het visitekaartje van de cultuur die u nastreeft. En de professionaliteit. Hoe geeft u uw visitiekaartje af? Hoe gastvrij is uw organisatie?

Wij gaan graag met deze vragen voor u aan de slag.

Het gaat er natuurlijk om hoe de gast de geboden serviceverlening ervaart. En daarbij spelen dus de medewerkers die de dienst leveren, het service aanbod zelf inclusief het dienstverleningsproces en ook de fysieke omgeving waarin de service geboden wordt, allemaal samen. 

Om inzicht te krijgen in de beleving van de gast, ontwikkelden wij de VFM Hospitality Survey. Aan de hand van deze Survey kunnen de (functionele) prestaties van de organisatie op het gebied van gastvrijheid worden vastgesteld. Daarnaast zetten we interviews en mystery visits  in voor een goed begrip. Als we een goed beeld hebben, is er een handvat om met u in gesprek te gaan over de aangetroffen mate van gastvrijheid en de wensen die uw organisatie heeft. Daarmee kunnen we u helpen de stap te maken naar een 'passend' visitiekaartje. 

 

 

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer.
Akkoord