Interim facility management

Uw probleem, onze passie! Ervaren consultants, heldere opdrachtomschrijvingen en de kracht van een groot gespecialiseerd netwerk, daarmee maken we snel de juiste match op interim facility management.

Wij kennen of vinden uw ideale kandidaat! Dit kunnen wij zo stellig poneren omdat we beschikken over een groot netwerk van facilitaire professionals. Ons netwerk bestaat zowel uit interim facility managers als uit kandidaten die een vervolgstap ambiëren. Dit zijn professionals op het gebied van hospitality, facility management, inkoop en huisvesting

Om de juiste interim professional te vinden stellen wij samen met u als opdrachtgever een helder profiel op voor de functie. Vanzelfsprekend moet er een match zijn op kwalificaties als kennis en ervaring. Daarnaast zijn soft skills bepalend voor succes. We selecteren kandidaten op een combinatie van beide. Uit ons netwerk benaderen we de 2 à 3 beste Interim Facility Managers. 
Met hen nemen we uitgebreid de vraag door en spreken we een passend tarief af. Meestal hebben we binnen een week de juiste kandidaat gematcht aan de opdracht.

Bij aanvang van de opdracht maakt de interim facility manager een plan van aanpak. Om zo doel, route, randvoorwaarden, benodigde middelen én tijdpad helder te maken. Alle interim facility managers hebben procesmatige backup en toegang tot de expertise en kennis van VFM Facility Experts.

Nieuwsgierig? Wij brengen u graag in contact met een van onze tevreden opdrachtgevers of komen bij u langs voor een gesprek of presentatie.