VieCuri heeft na een periode van interim management in haar facilitair organisatie behoefte aan vaste invulling op een aantal cruciale posities. Nadat de nieuwe koers voor het Facilitair Bedrijf was bepaald en de focus verlegd van kostenbewustzijn naar kwaliteit lag er nog een forse ontwikkelopdracht voor het nieuw aan te trekken management.
Het Facilitair Bedrijf ondersteunt, in de meest optimale zin, de primaire processen binnen VieCuri op alle locaties. Het Facilitair Bedrijf bestaat uit de Organisatorische Eenheden, Hotel (catering, restaurant, receptie), Schoonmaak, Inkoop, Logistiek & Beveiliging (inclusief Postkamer & Reprografie), Techniek, Medisch Instrumentele Dienst Vrijwilligers en het Service Meldpunt. In totaal gaat het om 430 medewerkers en 100 vrijwilligers. Daarnaast behoort het beheer van onroerend goed tot de verantwoordelijkheid van de manager Facilitair Bedrijf
Voor de noodzakelijke kwaliteitsimpuls dienden zowel de Clustermanager Facilitair Bedrijf als drie managers van Organisatorische Eenheden te worden geworven. Het ging hierbij om de posities Manager Interne Services, Manager Hotelservice en Manager Foodservice.
VFM heeft alle vier de posities middels een werving en selectie opdracht succesvol ingevuld.
Bel of mail onze experts
Contractmanagement en het belang ervan neemt toe. Uw facilitaire organisatie gaat mee in deze ontwikkeling. Maar hoeveel contracten kan een contractmanager handelen of andersom: hoeveel contractmanagers heeft uw facilitaire organisatie nodig?
Lees meer