Performance & beleving

Klanttevredenheidsonderzoek

Sluit uw dienstverlening aan bij uw organisatie?

Een belangrijke trend in het facilitaire werkveld is het centraal stellen van de gebruiker en het afstemmen van het facilitaire aanbod op de beleving. Bent u benieuwd in hoeverre uw aangeboden diensten ook daadwerkelijk aansluiten op de beleving van de gebruiker? Wij bieden u graag inzicht middels een belevingsonderzoek of klanttevredenheidsonderzoek. 

Wij hebben verschillende tevredenheids- en belevingsonderzoeken ontwikkeld die u inzicht geven in daadwerkelijke beleving en tevredenheid van uw gebruikers. Deze belevingsonderzoeken zijn gebaseerd op onze ervaring met de tientallen onderzoeken die wij jaarlijks bij onze opdrachtgevers uitvoeren. 
Het onderzoek dat het beste bij uw organisatie past wordt wordt mede ingegeven door de klantgroep welke onderzocht moet worden en het doel van het onderzoek.

Belevingsonderzoek kunnen zowel op afstand (digitaal, enquête) als op locatie (fysiek, persoonlijke korte interviews) worden uitgevoerd. 

  • Klantloyaliteitsonderzoek 
  • Belevingsonderzoek 
  • Klanttevredenheidsonderzoek (KTO) 
  • Klantenpanel 

Benieuwd welk type onderzoek het beste bij uw vraag past? Wij informeren en adviseren u graag!

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer.

Akkoord