Belevingsonderzoek

Een belangrijke trend in het facilitaire werkveld is het centraal stellen van de gebruiker en het afstemmen van facilitaire aanbod op de beleving. Bent u benieuwd in hoeverre uw aangeboden diensten ook daadwerkelijk aansluiten op de beleving van de gebruiker? Wij bieden u graag inzicht middels een belevingsonderzoek. 

Wij hebben verschillende tevredenheids- en belevingsonderzoeken ontwikkeld die u inzicht geven in daadwerkelijke beleving en tevredenheid van uw gebruikers. Deze belevingsonderzoeken zijn gebaseerd op onze ervaring door de jaren heen en maken wij op maat voor uw specifieke behoefte. Dit wordt mede ingegeven door de klantgroep welke onderzocht moet worden. Het belevingsonderzoek kan zowel op afstand (digitaal, enquête) als op locatie (fysiek, persoonlijke korte interviews) worden uitgevoerd. 

  • Klantloyaliteitsonderzoek 
  • Belevingsonderzoek 
  • Klanttevredenheidsonderzoek (KTO) 
  • Klantenpanel 

Benieuwd welk type onderzoek het beste bij uw vraag past? Wij informeren en adviseren u graag!

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer.
Akkoord