Hospitality scan 

Hoe gastvrij is uw (facilitaire) organisatie? Onderzoek het met onze Hospitality scan! Deze scan geeft een objectief beeld van het huidige niveau van de dienstverlening. Wij onderscheiden diverse kritische processen in uw organisatie. Onze auditors brengen een bezoek aan uw locatie(s) en kijken naar de contactmomenten (touchpoints) van een gast of medewerker met de facilitaire dienstverlening. Uw organisatie scoort op drie prestatie indicatoren: 

1. Gedrag van de medewerkers (bijv. uitstraling, klantvriendelijkheid, kennis)

2. De service (bijv. niveau in overeenstemming met afspraken)

3. De omgeving (zoals werkplek en ambiance)

De resultaten brengen we samen in een rapport dat de basis vormt voor een goed gesprek. Vervolgens stemmen we met u het gewenste niveau van gastvrijheid voor uw organisatie vast en maken we een gedegen plan van aanpak om uw (faciltiaire) organisatie en opdrachtnemers te begeleiden naar het juiste niveau. Lees hier meer over ons hospitalityadvies.