Alexander den Ouden

Interim Manager

Kerncompetenties

  • Communicatief vaardig
  • Betrokken
  • Klantgericht

Over Alexander

In 2012 rondde ik de studie Facility Management af in Rotterdam. Na mijn afstuderen ben ik bij Rabobank aan de slag gegaan in een facilitaire rol. Hierin richtte ik me op de hardservices en het inkoopbeleid van een lokale bank. 

Na een mooie periode van reizen in Azië en Australië, begon ik bij VFM aan het vervolg van mijn facilitaire carrière. 
Binnen VFM deed ik verschillende projecten voor diverse opdrachtgevers, zoals inkooptrajecten, facilitaire adviezen en coördinatie op locatie. In mijn opdrachten ga ik klantgericht te werk en wil ik graag mijn kennis inzetten, maar ook delen met de betrokken medewerkers.

Na anderhalf jaar bij team Consultancy inkoopopdrachten te hebben uitgevoerd, maakte ik de stap naar team Interim Vanuit een detacheringconstructie vervul ik diverse interim posities als facilitair coördinator of projectleider. Het ligt me om samen met de medewerkers bij een opdrachtgever te zoeken naar passende oplossingen voor de facilitaire uitdagingen waar men tegenaan loopt. Humor en relativeringsvermogen helpen me om een extra stap te kunnen zetten en een opdracht naar tevredenheid af te ronden.

 

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer.
Akkoord