Lobke
Verbocht

Interim Facility Consultant

Over Lobke 

Voordat ik bij VFM in dienst kwam, heb ik geruime tijd als Facilitair Projectmanager bij een grote financiële dienstverlener gewerkt. Hier heb ik veel ervaring opgedaan met huisvestingsthema’s zoals ‘Het Nieuwe Werken', kantoorinrichting, verhuizingen en verbouwingen. Naast huisvesting heb ik ook veel affiniteit met ontwikkelen en implementeren van facilitaire concepten. 
 
Als interim manager ben ik daadkrachtig, presteer ik goed onder druk maar breng ik tegelijkertijd rust mee. Ik krijg energie van opdrachten met enige uitdaging in tijd, complexiteit of tegendruk.
Flexibel, pragmatisch, snel schakelen en structureren zijn dan ook kenmerken die bij mij passen. Eerlijkheid, loyaliteit en betrokkenheid vind ik erg belangrijk voor mijzelf en verwacht ik ook van anderen. Voor mij is dat de basis om samen met een groep mensen een gemeenschappelijk doel te bereiken.
 
 
Lobke Verbocht

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer.

Akkoord